Tänkte visa några bilder från mitt julfriande och nyårsfirande. 
Vår första egna julgran i lägenheten, plus lite av presenterna vi köpt åt våra nära och kära :) 
 
Bild från när våra nära och kära kommit och lagt sina presenter under granen, detta är året då vi haft flest julklappar haha, ingen förstår varför :) vi var väl extra givmilda i år.
 
Nu till nyår.
 Detaljbild/förrätt. Bruschetta och någon kryddig räkmix med majonäs. Tyvärr åt jag aldrig räkorna då jag helt enkelt inte tycker om det. Men bruschettan var supergod!
Huvudrätt blev rösti med oxfilé och en rödvinssås och beasås om man ville ha det, kanongott. 
Efterrätt var grekisk yoghurt med granatäpple och någon sjuuukt god nötmix. :) 
 
Vi firade hemma hos min mammas särbo, det var trevligt. Vi skulle egentligen på middag i kävlinge men det ändrades bara någon dag innan, nästa år firar vi med pappa istället :)
 
Vid tolvslaget kollade vi det fantastiska ljusspelet som tog plats utanför dörren. Jag fick min efterlängtade kyss av min prins, sen en halvtimme efter åkte vi hem för jag skulle upp och jobba :)
 
 
Jag har inga förväntningar från 2014, bara att bli gladare och trivas bättre med min omgivning. Tänkte försöka ta tag i träningen ordentligt med och äta bättre, förvånande va? :) Allas nyårslöfte typ. Ja, nog om det. Snart är lovet slut och jag börjar få grooooov ångest. Men ska samtidigt bli skönt att komma tillbaka och få rutiner, visserligen har jag jobbat 75% av mitt lov men ändå. :) I tisdags och igår  tjänade jag ungefär 200kr/timmen. Så ni kan tro att det var värt att jobba då =) kommer få en riktigt bra lön denna månaden vilket behövs. Fickpengar till Göteborg och Spanien är det som prioriteras av den, och mat såklart. :)
 
Idag ska jag umgås lite med min mamma och syster, häng på väla. Annars ska jag bara njuta av mina två lediga dagar innan jobb och skola drar igång igen. 

Kommentera

Publiceras ej